کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9322 | مشاهده و دانلود: 749458027 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317858 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

Google Chat سال آینده جایگزین Google Hangouts خواهد شد

به گزارش سافت گذر، از اواخر ماه نوامبر سال 2018 که خبرهایی مبنی بر کنار گذاشته شدن Google Hangouts شنیده ایم، هنوز گوگل نتوانسته این سرویس را کلاً از رده خارج کند. حتی در ابتدای 2019 هم تأیید کرد امکانات آن را با قابلیت های Hangouts Chat جایگزین می کند اما این تصمیم تا امروز به تأخیر افتاده است. این بار اما، گوگل چیز جدیدی می گوید.

گوگل گوگل میت Google Meet Google Hangouts Google Messages

بر این اساس، Google Chat از سال 2021 در اختیار همه افراد قرار خواهد گرفت و کاربران می توانند انتخاب کنند که آیا در نیمه اول سال آتی از برنامه تازه استفاده نمایند یا خیر و به گوگل این اجازه را بدهند که مکالمات، مخاطبان و تاریخچه ذخیره شده را از Hangouts به سرویس جدید انتقال دهد.

این اتفاق سبب خواهد شد تا Hangouts برخی از امکانات خود را از دست بدهد. برای مثال، گوگل می خواهد پشتیبانی از Fi را مختومه کند زیرا علی رغم قابلیت های تازه ای که دریافت کرده کمتر کسی سراغ آن آمده تا تماس ها و پیام های خود را مدیریت نماید. گفته می شود که این ویژگی ها در برنامه Google Messages گنجانده خواهند شد. همچنین، پشتیبانی از Google Voice نیز به پایان خواهد رسید تا کاربران برای ارسال پیام و برقراری تماس از اپلیکیشن Voice استفاده کنند.

در سال 2021 نیز کلاً قابلیت زنگ زدن به تلفن ها از Hangouts گرفته می شود تا با قوانین تازه وضع شده اتحادیه اروپا و ایالات متحده همخوانی داشته باشد. پیش از اینکه این ویژگی از کار بیفتد، کاربران می توانند تمام پول پرداخت شده را دریافت کنند. در ماه نوامبر هم گوگل ویژگی تماس تصویری Google Meet را بهبود خواهد بخشید تا کیفیت آنها ارتقا یابند.

این تغییرات برای شرکت ها اجباری نخواهد بود. گوگل در یک پست وبلاگی جداگانه اعلام کرد که مرحله دوم انتقال کاربران از نسخه قدیمی به نسخه جدید زودتر از سه ماهه دوم 2021 آغاز نخواهد شد ولی تا پایان سال آتی میلادی بروزرسانی آن ضروری می شود.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47870 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/07/27 تعداد مشاهده: 2020
سافت گذر